Het New Financial Magazine wil met best practices, schaamteloze ideeën, sprankelende inspiratiebronnen en scherpe visies een bijdrage leveren aan een gezonde en gerespecteerde financiële sector. Dit initiatief van Willem Vreeswijk is als onderdeel van de Stichting New Financial Forum dé exclusieve inspiratiebron van de ambassadeurs van de nieuwe financiële wereld (www.newfinancialforum.nl).
huidig nummer \\ abonneren \\ archief \\ index \\ zoeken \\ downloads \\ ambassadeurs \\

archief NFM \\

  \ nummer 2011 1 \\   \ nummer 2018 1 \\
  \ nummer 2018 2 \\   \ nummer 2018 3 \\
  \ nummer 2018 4 \\   \ nummer 2012 1 \\
  \ nummer 2012 2 \\   \ nummer 2013 1 \\
  \ nummer 2013 2 \\
  \ nummer 2013 3 \\
  \ nummer 2013 4 \\   \ nummer 2014 1 \\
  \ nummer 2014 2 \\   \ nummer 2014 3 \\
  \ nummer 2015 1 \\   \ nummer 2015 2 \\
  \ nummer 2015 3 \\   \ nummer 2015 4 \\
  \ nummer 2016 1 \\   \ nummer 2016 2 \\
  \ nummer 2016 3 \\   \ nummer 2016 4 \\
  \ nummer 2017 1 \\   \ nummer 2017 2 \\
  \ nummer 2017 3 \\   \ nummer 2017 4 \\
  \ nummer 2019 1 \\   \ nummer 2019 2 \\
  \ nummer 2019 3 \\
 

archief G&D \\

  \ nummer 2010 2 \\   \ nummer 2010 1 \\
  \ nummer 2011 3 \\
 

Rendement
 
We bevinden ons aan het einde van een tijdperk, met de Amerikaanse president Donald Trump als een van de laatste der decadente keizers. Met alleen onze afschuw uitspreken in een taalgebruik waar Trump bewondering voor zou hebben, komen we niet tot een mogelijke oplossing. We zullen zelf moeten voorleven hoe wij in de wereld aan onze kinderen willen doorgeven. Iedere dag. Stapje voor stapje.
Lees verder in de digitale editie online
Lees verder als PDF
Deel dit artikel



Ondernemen, het kan wel!
 
“Het kan wel! Dat is de mentaliteit die Carla Verwijmeren, Senior Manager Marketing Zakelijk Centraal Beheer, uitstraalt en graag wil overbrengen op haar omgeving. “De financiële sector is altijd van grote betekenis voor de samenleving geweest. Uitdaging is om gezamenlijk en met inzet van nieuwe technische mogelijkheden de samenleving beter van dienst te zijn. Hier wil ik graag een steentje aan bijdragen."
Lees verder in de digitale editie online
Lees verder als PDF
Deel dit artikel



Acht middelen om als bedrijf een verschil te maken in de Betekeniseconomie
 
 We zetten de eerste voorzichtige schreden in een nieuw tijdperk en een nieuw socio-economisch paradigma die ons zakelijke doen en laten ingrijpend gaat veranderen: de Betekeniseconomie. De behoefte naar betekenis – zingeving – heeft grote gevolgen voor onze economische activiteiten. Elk bedrijf heeft altijd acht middelen in handen waarmee het maatschappelijk van dienst kan zijn.
Lees verder in de digitale editie online
Lees verder als PDF
Deel dit artikel